Kanallar arası pazarlama, çok kanallı pazarlama, tüm kanallarda pazarlama üzere terimlerden hangisini yeğleme ederseniz edin, müşteriniz yahut potansiyel müşterinizle tüm dijital kanallarda ve her cihazda etkileşim kurmanız gerekir. Gelen kutusundan sosyal ağlara ve dizöteü bilgisayarlar, tabletler, sıkıntısızıllı telefonlar genelinde hasetmüzün tüketicileri sorunsuzca faaliyet ederken sizden bile aynı yerlerde olmanızı, sorunsuz ve entegre bir deneyim sunmanızı bekliyorlar. Başarılı bir kanallar arası pazarlama stratejisi oluşturmanıza yardımcı cereyan etmek midein en münteşir kullanılan dijital pazarlama kanallarının detaylı izahatını aşağıda bulabilirsiniz: Elektronik posta ile pazarlama Elektronik posta ile pazarlama, B2B ve B2C pazarlamacıları tarafından kullanılan, en önceki ve en hayırlı malum dijital pazarlama formlarından biridir. Elektronik posta ile pazarlama sayesinde çeşitli müşteri yolculuğu ulaşım noktalarında müşteri verilerini toplar, potansiyel müşterilerin tercihlerini anlamak midein sınıflandırır ve en nihayetinde onları elektronik posta liste(leri)nize ekleme izni düzenırsınız. Elektronik posta içinde ne olduğu; ürün ve hizmetleriniz, şirketiniz ve etkinlikleriniz hakkında haberler, kişiye özel teklifler, müşteri saksıarı hikayeleri, örnek hadise incelemelerine temaslar ve yöntem özetler ya da iş özetleri karşı bilgelik mideerebilir. E-postalarınızın sadece silinmek alegori açılmasını ve okunmasını sahip olmak midein ölçü bahşetmek eleştiri örutubet taşır. Kişiye özel mideerik ve ilişik çekici teklifler katılımı tezyit etmek konusunda çok sorune yarar. Elektronik posta ile pazarlama hem sanat hem bile bilimdir. E-postalarınız ve dijital varlıklarınız alımlı ve ilişik çekici olmalıdır. Bununla bile çok adetda elektronik posta göndermekle yeterince göndermemek arasında bir abra rekzetmek zorundasınız. Videoteyp pazarlama Videoteyp en zorluklalü dijital pazarlama kanallarından biridir. İnsanlar videoya mösyöılıyor. Zevküsefa ve etüt midein video izliyor ve paylaşıyorlar. Doğrusu, YouTube raporlarında ayda iki bilyonı fazla izleyicinin giriş yaptığı belirtiliyor. Hem B2B alıcıları hem bile B2C tüketicileri satın çekicilik kararlarını video sayesinde veriyor. Videoteyp pazarlama bellik nüansındalığı oluşturur, dijital trafiği ve devirtürme oranlarını pozitifrır. Blog içeriğine gömülü videolar, B2B ve B2C mideerik pazarlama stratejilerinin yıllardır zaviye taşı konumunda. Videoteyp onaylamak, içeriğinizi daha bir tomar insanın görmesinin anahtarıdır. Bu nedenle YouTube üzere üçüncü canip sitelerden yararlanmanız, videolarınızı web sitenizde ve sosyal iletişim ortamı kanallarınızda tanıtmanız gerekir. İnsanları videolarınızı paylaşhamur özendirme edin. Videolarınız kısaca ve öz olsun. İnsanlar dikkatlerini hızla kaybediyor. Bu nedenle harika içinde ne olduğu ilişik çekici şekilde bahşetmek çok önemli. Toplumsal medyada pazarlama Toplumsal iletişim ortamı, sınırlı bir garaz kitleye ulaşmanın; müşteriler, potansiyel müşteriler ve çözüm ortaklarıyla elden demetlantı kurmanın harika bir yoludur. Hangi sosyal iletişim ortamı platformlarını kullanacağınız, kimleri hedeflemek istediğinize sadıkdır. Facebook hala dünyanın en şanlı sosyal iletişim ortamı platformudur. Twitter B2B alıcıları arasında hala popüler. Instagram ve TikTok milenyum ve Z kuşağı tüketicileri arasında emniyetsiz popülerdir. LinkedIn ise satın transfer döngüsünün er aşamalarında B2B alıcıları ile demetlantı rekzetmek midein harika bir belde. Her sosyal iletişim ortamı platformu farklı mideerik türlerine mevla olsa da tümü berenarı video/tasvir odaklıdır. Bu nedenle mideerik oluştururken bunları sosyal iletişim ortamı üzerinden nasıl savurmak istediğinizi her ahit kaynak önünde bulundurun ve buna gereğince organizasyon örgün. Farklı platformlar ortaya çıkmaya devam edeceği midein, pazarlamacılar var olan her platformdan en hayırlı şekilde istismar etmek midein dijital pazarlama taktiklerini sabah akşam uyarlamalıdır. Örneğin, TikTok Eylül 2016’dan önce mevcut bileğildi. Bugün ise LinkedIn, Twitter, Pinterest ve Snapchat’ten daha bir tomar enerjik kullanıcıya mevla. Kesik mesajlar (SMS ve MMS) Elektronik posta ile pazarlama faaliyetlerinin beraberinde kısaca ileti, müşterilere ulaşmanın en elden yoludur. Lakin sosyal medyada olduğu üzere mesajlar kısaca ve öz olursa aktif hale hasılat. Pazarlama ekipleri, yalnız metanetli mideaziz kısaca ileti hizmetlerinden (SMS) yahut video ve gif mideerebilen multimedya mesajlarından (MMS) yararlanabilir. İçerik pazarlama İçerik pazarlama iletiınızı sunarken, farklı potansiyel müşteri ve müşterilere kişiye özel şekillerde seslenmenize imkân tanır. İçeriğiniz ne denli kişiye özel hale gelirse o denli ilişik çekici evet, insanları cezbeder ve dikkatlerini vermelerini sağlar. Ancak, içeriğiniz garaz kitlenizin ammaç ve ilişik yerı ile uyumlu olmalıdır. Etkileşim ve devirtürme midein ölçü sunmalıdır. Elektronik posta metinleri, giriş sayfaları, bilgelik görselleri, e-kitaplar, iş özetleri, banner reklamlar, videolar, metanetli mesajları, reklamlar, bilgi bültenleri, matbuat bültenleri, makaleler, bloglar ve dijital posta kartları üzere mideerikler kullanabilirsiniz. İçerik farklı kanallarda kullanılabilir (ve kullanılması gerekir), fakat tüm mideeriklerinizde tutarlı bir ton ve ileti olmalıdır. SEO ve PPC (yahut SEM) İyi bir kontrol motoru optimizasyonu (SEO) stratejisi, web sitesi içeriğini (bağlama sayfaları, bloglar vb.) optimize eder. Böylelikle, kontrol neticelerinda daha yüce sıralarda ve daha kesif görülür, içeriğinize seyrüsefer artışı sağlanır. İyi SEO hatimeları, anahtar sözcük ve konu optimizasyonuna sadıkdır. Web içeriğinizde hayırlı mabeyinştırılmış anahtar sözcükler ve uzun formda anahtar sözcükler (3 ve daha bir tomar sözcükten oluşan ifadeler) çalıştırmak SEO’nuzu daha hayırlı hale getirir, seyrüsefer ve devirtürme konusunda daha yüce hatimelar sağlar. Mürtefi itibarlı üçüncü canip sayfalardan organik temaslar başlamak da konu sırasını yükseltmenin ve potansiyel müşterileri içeriğinize yönlendirmenin bir öbür yoludur. Tıklama başına ödemeli (PPC) reklamlarda sınırlı bir temasya mevrut her tıklama midein ödeme örgülır. Arama motorları ve çoğu sosyal iletişim ortamı sitesi PPC fırsatları sunar. PPC reklamlar hedeflenen müşterilerinizin ve potansiyel müşterilerin mideerik sıkıntısızışlarında tayflenir. Arama motoru pazarlama (SEM), şanlı hüküm yaratabilen bir PPC reklam türüdür. Belli anahtar sözcükleri arayan ziyaretçilere avantajlı bir konu konumunda pazarlama mesajları (metanetli) ve demetlantı göstermesi midein kontrol motoruna ödeme yaparsınız. Web sitesi dizaynı ve pazarlama Web siteniz, çoğunlukla potansiyel müşterilerin şirketiniz ve markanızla iletişim kurduğu ilk ulaşım noktalarıdır. Harika bir web dizaynı, tüm dijital varlıkları tutarlı bellik çdüzenışmasıyla tanıtabilir. Hassaten web sitenizi kontrol motorlarıyla daha uyumlu hale getirmeli, harika bir kullanıcı deneyimi sunmalı ve devirtürme oranını (daha bir tomar tıklama, kaydolma, vb.) pozitifrmalıdır.
Haziran 30, 2022
Related Tags